فرمانده سپاه تنگستان گفت: رزمایش بزرگ جوانان انقلابی تنگستان با هدف تربیت نسل جوان و مومن انقلابی و با شعار همگانی کردن اخلاق اسلامی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۶۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان،  محمد علی ملاکی در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش جوانان انقلابی تنگستان گفت: امروز نظام ما به جوانان مومن  پای کار برای حفاظت و حراست از نظام اسلامی نیاز دارد و هدف بسیج پرورش انستانهای مومنی است که برای حضور در صحنه انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و از فرصت های پیش را را به بهترین وجه ممکن استفاده می کنند.

وی پسوند انقلاب  را برای جوان امروز ایرانی بسیار  پر معنا خواند و گفت: همه شما بسیجیان جوان باید قدر خود و موقعیتتان را بدانید و توجه کنید که جوانان انقلابی می‌توانند عملکردی از خود در صحنه انقلاب به نمایش بگذارد که گاهی اوقات از بسیاری از بزرگان صحنۀ سیاست برنمی‌آید.

ملاکی گفت: امروز مهمترین مولفه بسیجی ولایت پذیری آن است و باید برای این مهم بصیرت خود را هر چه بیشتر بالا ببرد و با شناخت حق و حقیقت انتخاب صحیح داشته باشد.

وی جوانان انقلابی را افسران ولایی نظام خواند و گفت: برای حضور در جبهه حق باید استین همت را بالا بزنیم و تلاشها به گونه ای باشد که حرکت در مسیر انقلاب و ولایت فقیه اولویت اول باشد و انرژی و تلاشها در مسیر درست هزینه شود.

دشمن امروز می خواهدروحیه انقلابی را از جوان ایرانی بگییرد و نظام ما نیز بر پایه این روحیه انقلابی است که استوار و پا برجاست پس باید ضمن تقویت این روحیه انقلابی در جوانان همواره در حفاظت و ارتقاء آن بکوشیم.

ارسال نظرات