فرماندار میامی:

دشمنان امروز خیمه زده‌اند تا انقلاب را دچار مشکل کنند

فرماندار میامی گفت:دشمنان امروز خیمه زده‌اند تا انقلاب را دچار مشکل کنند ،اما با درایت رهبری و هوشیاری مردم، این دسیسه‌ها عملی نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۵۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، احمد قاضی در دومین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان میامی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: دشمنان امروز خیمه زده‌اند تا انقلاب را دچار مشکل کنند؛ اما با درایت رهبری و هوشیاری مردم، این دسیسه‌ها عملی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: بهمن‌، ماه پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم در این ایام با برگزاری جشن‌های مختلف، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن خواهند گرفت.

فرماندار شهرستان میامی به انتخابات 7 اسفند هم اشاره‌ای کرد و یادآور شد: حضور مردم شهرستان میامی پای صندوق‌های رأی در سال‌های گذشته بسیار خوب بوده است و امروز نیز مسئولان باید با عملکرد خوب خود باعث افزایش اعتماد به انقلاب اسلامی شوند.

قاضی گفت: بدون تردید، افزایش اعتماد به انقلاب سبب حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات 7 اسفند می‌شود.

علیرضا آشوری، معاون فرماندار شهرستان میامی نیز در این نشست گفت: دهه فجر، دهه مدیریت است و با پیروزی انقلاب اسلامی، مدیریت بی‌مثال امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سکان‌داری انقلاب بر همه دنیا نشان داده شد.

ابوالفضل آقایی، مسئول هماهنگی برنامه‌های شورای تبلیغات اسلامی میامی نیز از راه‌اندازی 17 کمیته تخصصی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

در ادامه اعضای کمیته‌های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان میامی به اعلام برنامه‌های خود در این شهرستان پرداختند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار