خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود از اجرای بیش از 35 عنوان برنامه در دانشگاه های شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۵۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در این دهه به همت حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود اظهار کرد: در دانشگاه های مختلف سطح شهرستان برنامه های ویژه ای برای دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده است که بیش از 35 عنوان برنامه فرهنگی هنری ورزشی بصیرتی و معرفتی را شامل می شود.

وی افزود: حوزه شهید مطهری و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در دهه مبارک فجر بیش از 10 عنوان برنامه اجرا می کنند که سخنرانی دکتر بذرپاش با محوریت مجلس،انتخابات،بایدها و نبایدهای انتخابات و حجت الاسلام قندهاری و دکتر سلیمی نمین با موضوع جریان شناسی فعالین انقلاب از آن جمله است.

جلیلی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی فرهنگی انقلاب ،غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری اردوهای جهادی و چاپ ویژنامه و نشریه دانشجویی به مناسبت دهه فجر و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه های دیگر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود است.

وی با اشاره به برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: پخش سرود و ویژه برنامه ورود امام راحل در 12 بهمن،دیدار با خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم و حضور در مقبره شهدای گمنام و برگزاری شب شعر انقلاب از برنامه های بسیج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب با همکاری کانون فیلم و عکس و نشست با جوانان انقلاب و جوانان 57 و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ایام الله دهه فجر می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست سیاسی با حضور سردار نوری،برگزاری مسابقه پیامکی انقلاب،مراسم جشن انقلاب همراه با تکبیر و نورافشانی در شب 22 بهمن و چاپ ویژنامه و نشریه دانشجویی در دهه مبارک فجر از برنامه های یوم الله دهه فجر انجام می شود.

جلیلی با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی، نشست بصیرتی با حضور رئیس شورای نگهبان استان تهران ،حضور و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و برگزاری مسابقه پیامکی و چاپ ویژنامه و حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان در این هفته برنامه های مختلف را اجرا خواهند کرد افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در تمام مراکز آموزش عالی برنامه های فرهنگی و بصیرتی و جشن انقلاب برگزار خواهد شد و برپایی نمایشگاه ها و ایستگاه های تفکر از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در دهه مبارک فجر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها