کارشناس مسائل اجتماعی در نشست بررسی آسب های شبکه های اجتماعی:

اکثریت شبکه های اجتماعی با هدف جاسوسی اطلاعات طراحی شده اند

یک کارشناس مسائل اجتماعی: هر تکنولوژی که همه گیر شد همچون اینترنت پیشتر با منظور و اهداف نظامی آزمایش شده است.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۵۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حلقه صالحین بسیجیان حسینیه  اعظم زنجان حوزه اشرفی اصفهانی با موضوع آسیب های شبکه اجتماعی برگزار شد. بهرام تاره فرمانده پایگاه حسینیه اعظم زنجان گفت: هدف این جلسات افزایش آگاهی جوانان و نوجوانان و همچنین آگاه سازی آنها نسبت به خطراتی است که پیرامون آنها وجود دارد.
نجفی راد کارشناس مسائل اجتماعی، معضلات و مشکلات موجود در استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی را بیان کرد و گفت: متاسفانه پیش از اینکه فرهنگ استفاده از ابزار و فناوری جدید در کشور ما جا افتاده و فرهنگ سازی شود، استفاده نادرست آن جا افتاده و پیشی میگیرد. استفاده از تکنولوژی های موجود به خودی خود بد نیست اما استفاده نادرست از آنهاست که جوانان نوجوانان و حتی خانواده ها را تحدید می نماید.
وی ادامه داد: خانواده ها نقش اساسی در کنترل فرزندان خود دارند و گاها ' در جلساتی که در مدارس برگزار می شود شاهد این امر هستیم که متاسفانه خانواده ها از خطراتی که در کمین فرزندان خود در استفاده از این تکنولوژی ها وجود دارد آگاهی ندارند و پس از این که معظلات و مشکلات را برای آنها بازگو می کنیم پی به عمق خطر و تحدید می برند.
وی در پایان با بیان اینکه درست است که نرم افزارهای شبکه اجتماعی به ظاهر رایگان قابل دریافت می باشند افزود: شاید خود نرم افزار رایگان بوده باشد ولی جهت استفاده از آن هزینه های اصلی همچون بسته های اینترنتی و یا خطوط تلفن ثابت پرداخت می شود پس با استفاده نادرست از آن متحمل هزینه های اضافی نیز خواهیم شد و از طرفی اکثریت آنها با هدف جاسوسی اطلاعات طراحی شدند و با دقت بیشتر درمی یابیم هر تکنولوژی که همه گیر شد همچون اینترنت پیشتر با منظور و اهداف نظامی آزمایش شده است. 
انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
آخرین اخبار