پنچ قاچاقچی مواد مخدر حین رد و بدل حدود100 کیلوگرم حشیش در مشهد توسط نیروهای اطلاعات و عملیات حوزه 16 مالک اشتر غافلگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۵۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: پنچ قاچاقچی مواد مخدر حین رد و بدل حدود100 کیلوگرم حشیش در مشهد توسط نیروهای اطلاعات  و عملیات حوزه 16 مالک اشتر مشهد غافلگیر و تمامی اعضای باند که در میان آن یک زن هم دیده میشد دستگیر شدند. 

چهارشنبه گذشته نیروهای گشت موتوری اطلاعات وعملیات حوزه مقاومت بسیج 16 مالک اشتر  به نحوه تردد دو دستگاه خودروی وانت و پراید در حوالی خیابان خرمشهر مشکوک شدند بسیجیان حاضر درمحل دو خودرو را به صورت نامحسوس زیر نظر میگیرند و به تعقیب آن ها میپردازند تا اینکه دو خودرو در حوالی میدان 15 خرداد متوقف میشوند.

نیروهای عملیات حاضر در محل که به رفتار دو راننده مشکوک شده بودند عملیات خود را آغازکردند و پس ازبازداشت تعدادی از قاچاقچیان حاضر در محل خودروی وانت پیکان یخچالدار را مورد بازرسی قرار دادند که درنتیجه 98 بسته مواد مخدر از نوع حشیش را که آماده انتقال بود کشف کردند.

در ادامه نیروهای بسیج توانستند پنج قاچاقچی را که در میان آنها یک زن هم به چشم میخورد در حالی دستگیر کنند که آنها در محل دستگیری قصد جا به جای و فروش حشیش ها را داشتند .

بدین ترتیب متهمان به شعبه 901 دادسرای انقلاب مشهد منتقل شدند بازپرس باغدهی قاچاقچیان را راهی زندان کرد تا تحقیقات در این باره انجام پذیرد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات