خبرهای داغ:
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد؛

جلسه سرمربی با مربیان حلقه های صالحین دانشگاه های شاهرود

جلسه سرمربی با مربیان حلقه های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۸۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه سرمربی با مربیان حلقه های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود که مسئول بسیج دانشجویی و تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی شهرستان نیز حضور داشتند، حجت الاسلام احمد نظری سرمربی بسیج دانشجویی شرق استان سمنان در سخنانی با تاکید بر اهمیت حلقه های صالحین در دانشگاه های اظهار کرد: باید تلاش شود تا حلقه های صالحین در سطح دانشگاه منظم و نظام مند و با محتوا غنی برای دانشجویان ارائه شود و در این راستا باید مربیان به روز باشند و خود را بسازنند و پیشتاز باشند.

وی افزود: دشمن در جنگ نرم با تمام توان وارد شده و ما نیز باید برای مقابله و تهاجم با دشمن با تمام توان وارد کارزار شویم و بدانیم که نباید لحظه ای غافل شویم و به بصیرت و معرفت افزایی بین دانشجویان همت بگماریم.

نظری خاطر نشان کرد: تلاش همه ما باید این باشد که بتوانیم متربیان را به سمت مسیر درست هدایت و شبهات و گره های ذهنی و اعتقادی آنها را رفع نماییم و آنها را در مسیر درست هدایت نماییم.

سرمربی صالحین بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود با تاکید بر انسجام و تشکیلات منظم و یکپارچه گفت: باید جلسات حلقه های متربیان و سرگروه ها را منظم برگزار نماییم و هدفمند و با محتوای غنی پیش ببریم.

وی با تاکید بر مراقبت از انحراف بیان کرد: باید مربیان و سرگروه های ما مطالعه کنند و تلاش کنند با مطالعه و تحقیق همیشه آماده پاسخگویی به متربیان باشند و خود را مسلح به علم و عمل و بصیرت ایمان کنند.

در این جلسه محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در سخنانی با تقدیر از همت مربیان و سرمربی صالحین در تولید محتوا و غنی سازی حلقه ها و انسجام بخشی به آن گفت: تلاش همه ما این است که در برابر جنگ نرم دشمن سنگر دفاعی و تهاجمی ایجاد کنیم و این حرکت مقدس باید ادامه داشته باشد تا ما به اهداف والای انقلاب اسلامی دست یابیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود نیز در این جلسه با تاکید بر انجام کار تشکیلاتی و ارائه گزارش ها و بازخوردهای موضوعات مطرح شده در حلقه های صالحین اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا حلقه ها اثرگذار برگزار شود و به بصیرت،معرفت ،تربیت و مهارت توجه شود و تمام ابعاد را مختلف نظام صالحین را در حلقه ها اجرا تا نتیجه مطلوب بدست آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها