پنجمین یادواره 75 شهید شهرک شهید کشوری باهمت حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید فتحی زاده ناحیه ایلام وبا حضور ایثارگران، خانواده شهدا و بسیجیان وعموم مردم در محل مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۵۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاري بسيج، پنجمین یادواره 75شهید شهرک شهید کشوری باهمت حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید فتحی زاده ناحیه ایلام و با حضور ایثارگران، خانواده شهدا، بسیجیان وعموم مردم برگزار شد.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدتهای بسیجیان در جهت برگزاری این یادواره بیان کرد: شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس بودند و مامدیون تلاشها و مجاهدتهای این عزیزان هستیم.

وی در آخر اذعان کرد: به برکت همین خون شهیدان است که ما امروز شاهد امنیت و اوج اقتدار در کشور هستیم و پاسداران این مرز بوم با اقتدار نیرو های متجاوز آمریکا را به زانو در می آورند.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدارحیدر الفتی جانشین فرمانده ناحیه ایلام ضمن خوش آمد گوی به حضار شرکت کننده به بررسی وضعیت سیاسی جامعه پرداخت وانتخابات راصحنه سرنوش ساز کشور دانست در پایان این یادواره از خانواده معظم شهدا تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات