رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه:

انتخابات مایه آبروی ایران در جهان است

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه گفت: برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم، مایه آبرو و اعتبار کشور در جهان است.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۲۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴




به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، حجت‌الاسلام حسینعلی فعالی اظهار داشت : انتخابات نعمتی بزرگ است که خداوند به ما عطا کرده و ما نباید این نعمت بزرگ را کوچک بشماریم.

وی افزود: قسمت دوم بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه در رابطه با انتخابات بود که ایشان ۱۴ نکته اصلی را در این خصوص ذکر کردند که این نشانه تیزبینی و بصیرت مقام معظم رهبری است و جا دارد کارشناسان و افرادی که خود را انقلابی می‌دانند، این نکات را تبیین و در جامعه فرهنگ سازی کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه، تصریح کرد: اولین نکته ای مقام معظم رهبری اشاره نمودند، موضوع انتخابات و جایگاه و اهمیت آن بود، نعمت بزرگی که خداوند به جمهوری اسلامی ایران عطا کرده است.

فعّالی در خصوص اینکه کسانی بودند که به امام خمینی(ره) می‌گفتند وقتی نظام اسلامی شد، انتخابات نباید باشد، بیان کرد: تعبیر امام(ره) این بود که باید انتخابات باشد و این مردم هستند که با تصمیم خود فرد اصلح را انتخاب کنند و آنچه که مردم می خواهند باید باشد و نتیجه این دقت امام(ره) این شد که مردم از ابتدای انقلاب با شرکت در انتخابات نقش مؤثری داشته باشند.

وی، با اشاره به اینکه متأسفافه برخی افراد جاهل داخل کشور و همچنین کشورهای غربی و استکبار، نظام جمهوری اسلامی را نظام دیکتاتوری می‌خوانند، ابراز داشت: نظام دیکتاتوری کشورهایی همچون آمریکا، اسرائیل و دست نشانده آن در منطقه و در رأس آن عربستان مردم مظلوم را به خاک و خون می‌کشند و ثروت ملت‌ها را به غارت می برند، هستند و با این همه جنایات ایران را دارای نظام دیکتاتوری می‌دانند.

عضو شورای فرهنگ عمومی گلوگاه در ادامه تأکید کرد: برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری در کشور ثابت می‌کند که نظام جمهوری اسلام دیکتاتوری نیست و اگر این حق از مردم گرفته می شد، آن موقع تهمت استکبار به کشور ما ثابت می‌شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم مایه آبرو و اعتبار کشور در جهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار