سردار نقدی مطرح کرد

تضعیف اندیشه اسلام خواهی با استفاده از موریانه‌های نفوذی‌

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امروز دشمن درصدد است با نیروهای نفوذی خود اندیشه اسلام خواهی را ناتوان جلوه دهد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۸۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد با بیان اینکه آمریکا در تمامی توطئه‌ها شکست خورده است و امروز راه نفوذ را در پیش گرفته است، اظهار داشت: آمریکا سلاحی جز ورود از در دوستی برای نزدیک شدن ندارند و می‌خواهد در لحظه حساس ضربه خود را وارد کنند.

وی در ادامه افزود: نفوذ و ظاهرسازی برای دوستی آمریکا با ایران از رفتار خصمانه آنان آشکار است. دشمن می‌خواهد از طریق نفود، افرادی را بر علیه ما وارد میدان شود و بر مبنای نفوذ جریانی اقدامات ناکارامد کردن نظام را فراهم آورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اشاره داشت: کار نفوذ این است که به ما این باور را القاء کند که نمی‌توانیم به واسطه انقلاب و اسلام امنیت خود را برآورده سازیم و به پیشرفت برسیم.

نقدی در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز دشمن احساس خطر می‌کند چراکه موج اسلام‌خواهی در دنیا شکل گرفته است، دشمن درصدد با نیروهای نفوذی خود ثابت کند این اندیشه نا‌توان است.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: در سه سال اخیر منحنی رشد و توسعه در کشور به پایین تنزل پیدا کرده است که می‌توان به تنزیل دو رتبه در مسائل علمی، یک چهارم شدن قیمت محصولات نفتی، متوقف شدن پروژه‌های عمرانی، افت رتبه ورزشی و کاهش رتبه سیاسی مواجه اشاره کرد.

نقدی تاکید کرد: هدف ما در بسیج این است که از ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون کشور استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما باید حرکتی جهشی در علمی کردن کشاورزی داشته باشیم و از این طریق این باور را در مردم ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاایان گفت: در این دوره از مجلس نیروهایی ولایی با هم رقابت نکنند و نگذارند عده‌ای از افراد سست عنصر و نفوذپذیر وارد میدان شوند. و اگر مجلس از افراد خوشبین به غرب و بدبین به خود تشکیل شود کشور وارد بحران می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار