کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان گفت: همایش آموزشی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ویژه روحانیون و مبلغ های استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۸۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید عزیزالله میراحمدی اظهار کرد: همایش یک روزه آموزشی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ویژه روحانیون و مبلغ های استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این همایش یک روزه با حضور استاد های دانشگاه، مسئولان و ۱۲۰ روحانی استان در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان در این همایش آموزشی یک روزه بیان کرد: این همایش در راستای آموزش تخصصی پیشگیری از مواد مخدر در سطح استان برای ائمه جماعات و مبلغ های سطح استان برگزار می شود.

میراحمدی عنوان کرد: در این همایش اطلاعات لازم در خصوص پیشگری و مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از گرایش جوانان به اعتیاد در اختیار مبلغ ها و ائمه جماعات گذاشته می شود.

وی خاطرنشان کرد: روحانی ها نقش مهمی در جامعه دارند و می توانند در مسیر مبارزه با مواد مخدر گام های بلندی بردارند.

کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این همایش بیش از ۱۲۰ روحانی طرح هجرت، مبلغین و ائمه جماعات حضور دارند.

ارسال نظرات