خبرهای داغ:

بیش از 40 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه به سپاه ناحیه شوط تحویل داده شد

در پی برگزاری سلسله نشست های بصیرتی و روشنگری در خصوص آسیب های ماهواره در سطح پایگاه های مقاومت بسیج بیش از 40 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه تحویل سپاه این شهرستان گردید.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۷۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، قنبرزاده مدیریت فرهنگی ناحیه بسیج شوط اظهار کرد: از زمانی که دشمن از روی استیصال ورود به جنگ نرم کرده، ابزار نبرد نیز متفاوت شده است.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن از ابزار فرهنگی استفاده میکند، ادامه داد: ماهواره یا دجال واره یکی از این وسایلی است که دشمن در جنگ فرهنگی بر عیله ملت اسلامی به کار گرفته است.

مدیریت فرهنگی ناحیه شوط با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را در این راستا انجام داده است، تصریح کرد: استکبار با استفاده از این کار توانسته خاکریز جنگ را به پشت بام منازل بکشاند.

قنبرزاده خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه با این اقدام دشمن ، سازمان بسیج مستضعفین طرح چند مرحله ای را با عنوان مبارزه با دجال واره (ماهوراه) ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه مهمترین مرحله این طرح این است که به روش روشنگری مردم را متوجه معضلات و خطرات ماهواره نمائیم، بیان داشت: خود مردم باید به این باور برسند که این ماهواره مضر و ابزار تهاجم فرهنگی دشمن می باشد.

به گفته وی آگاهسازی مردم از تبعات منفی گرایش به سمت شبکه های ماهواره ای، تاثیر آن در از هم گسیختگی بنیان خانواده و زیر پا گذاشتن ارزش های دینی و اسلامی موجب گرایش شهروندان به تحویل داوطلبانه آن می‌شود.

ارسال نظرات