فرمانده سپاه خارگ خبر داد:

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در جزیره خارگ

فرمانده سپاه ثارا... خارگ از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در جزیره خارگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۶۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، سرگرد عبدالکریم دانش آموز امروز در جمع خبرنگاران جزیره خارگ از برگزاری اردوی رزمی فرهنگی الی بیت المقدس با شرکت بسیجیان اعضای گردان شهید آباش در آینده ای نزدیک خبر داد .

دانش آموز گفت: براساس برنامه از پیش تعیین شده، ماموریت اصلی این رزمایش، دفاع از ساحل خواهد بود که طی آن، نیروهای مدافع، مقابله با تهاجم دشمن از دریا، عملیات ضد هلی برن دشمن فرضی، کمین و ضد کمین، پیاده روی شبانه و جهت یابی از طریق ستارگان، طرز کار با قطب نما، آموزشهای پدافند غیر عامل شامل استتار، اختفا و پوشش را انجام می دهند .

وی هدف از برگزاری رزمایش یاد شده را ورزیدگی، آمادگی و ارتقای توان رزم بسیجیان به منظور مقابله با تهدیدات احتمالی و لزوم حفظ ساحل، قبل از رسیدن نیروهای کمکی، از طریق مقاومت نیروهای محلی و بومی دانست .

دانش آموز دیدار با علما و سخنرانی سیاسی، برگزاری ادعیه و ارائه نکات حفاظتی را از دیگر برنامه های رزمایش مذکور دانست و گفت: تمرین نظامی یاد شده به مدت 36 ساعت در اردوگاه امام علی(ع) این جزیره برگزار می شود که ما موریت نیروهای مدافع، با انهدام کامل دشمن فرضی و پاکسازی ساحل، خاتمه می یابد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات