خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی ویژه برنامه های این سازمان را به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۰۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمد اسکندری برگزاری جشنواره استانی شعر انقلاب به میزبانی اهر، برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان در میانه و همایش روشنگری ویژه سرگروه ها و مربیان صالحین سازمان بسیج هنرمندان را از عناوین مهم این برنامه ها برشمرد.

وی افزود: کارگاه تخصصی خوشنویسی به مناسبت دهه فجر با حضور اساتید و خوشنویسان ممتاز استان به میزبانی شبستر برگزار خواهد شد و در راستای تجلیل از پیشکسوتان هنری استان، با حضور اساتید و هنرمندان و مسئولان از استاد نصیری به عنوان استاد برجسته خوشنویسی نیز دیدار و تجلیل می شود.

اسکندری همچنین به اجرای برنامه های مختلف هنری در کانون های بسیج هنرمندان استان اشاره و بیان کرد: برگزاری محافل شعری بسیج، اجرای سرودهای انقلابی، برپایی نمایشگاه های تجسمی و اجرای تئاتر خیابانی از جمله برنامه هایی است که در کانون های این سازمان در شهرستان ها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور همه جانبه مردم استان در راهپیمایی عظیم و میلیونی 22بهمن تاکید کرد: هنرمندان استان نیز به همراه امت حزب اللهی در این راهپیمایی عظیم و دشمن شکن حضور یافته و بار دیگر با امام راحل، رهبری، شهدای و
آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

ارسال نظرات