در واحد هنرستان خاتمی شهرستان اردكان:
به منظور آشنايي دانش آموزان با فرهنگ بسیج و بسیجی و نیز فرهنگ ايثار و شهادت ، جلسه هیئت شهدای قشر بسیج دانش آموزی روز گذشته در واحد هنرستان خاتمی اردکان با حضور امام جمعه محترم شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۲۷۴۷۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ "حجه الاسلام سیداسماعیل شاکر اردكانی" امام جمعه شهرستان اردکان با ابراز رضایت از برگزاری چنین برنامه هایی در جمع دانش آموزان گفت: هدف از اجراي اين برنامه ها بایستی ترویج روحیه بسیج و بسیجی در بین دانش آموزان ، تبیین نقش بسیج و بسیجیان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ، و نیز تبیین نقش دانش آموزان بسیجی در زمان دفاع مقدس و پس از آن و در زمان حاضر باشد .

وی افزود : گسترش فرهنگ بسیج و بسیجی ، ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و پاسخگویی به سئوالات و شبهات دانش آموزان در زمینه های مختلف و آشنایی آن ها با سیره و روش شهدای گرانقدر و نیز آرمان های شهدای عزیز بایستی از دیگر اهداف برگزاری این جلسات باشد .

در این برنامه ریاست محترم اداره آموزش و پرورش و نیز فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و نیز برخی از مسئولین اداره آموزش و پرورش اردکان نیز حضور داشتند.

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات دانش آموزان در زمینه های مختلف از دیگر برنامه های این جلسه بود.


ارسال نظرات