پژمان فر در واکنش به عدم ارائه گزارش عملکرد معاونت امور زنان به مجلس در گفتگو با بسیج:
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: هیچ کس در این مورد مستثناء نیست و هیچ مسئولی نمی تواند بگوید ما مصونیت داریم و فوق قانون هستیم و یا در مقابل قانون هیچ پاسخی نمی دهیم.
کد خبر: ۸۶۲۷۴۷۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات خانم مولاوردی مبنی بر عدم الزام معاونت امور زنان در ارائه گزارش عملکرد به مجلس گفت: در تمامی بخش های مختلف در کشور که اعتبار گرفته و هزینه می کنند مجلس به عنوان تکلیف می تواند ورود پیدا کند و بلکه موظف است نظارت بر عملکرد آن دستگاه ها داشته باشد.

وی افزود: هیچ کس در این مورد مستثناء نیست و هیچ مسئولی نمی تواند بگوید ما مصونیت داریم و فوق قانون هستیم و یا در مقابل قانون هیچ پاسخی نمی دهیم.

پژمان فر تأکید کرد: این مسئله روشن است و اینکه بعضی ها خود را بالاتر از قانون حس می کنند و نمی خواهند در مقابل قانون تمکین کنند اینها دلالت بر این مسئله دارد که مسیر غلطی را در پیش گرفته اند و حتما باید جلوی این مسائل به جد گرفته شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: ما حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و انتظار داریم مسئولان در فضای عبور از قانون مشی نکنند.

ارسال نظرات