فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری رزمایش عاشقان ولایت با حضور 2 هزار بسیجی در شهرستان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۴۵۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری این رزمایش در سپاه شهرستان بوشهر ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: ما در حال حاضر در برهه حساس و مهمی از تاریخ واقع شده‌ایم که اگر بصیرت و آگاهی نداشته باشیم نمی‌توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کرده و موفق باشیم.

دشتی با اشاره به موقعیت ایران در صحنه‌های مختلف جهانی و منطقه‌ای، افزود: عملکرد محکم و قدرتمند ایران در منطقه و جهان نشان می‌دهد که تبدیل به قدرت جهانی شده و کشورهای بیگانه با وجود ایران اسلامی در خاورمیانه نمی‌توانند تاثیر گذار باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به تهدیداتی که ما پیش رو داریم و این تهدیدات عمدتا دشمنان بصورت جنگ‌های نیابتی بوجود آورده و گروهک‌های تروریستی تکفیری بازیگران این صحنه هستند، نیروی‌های بسیجی باید از هر جهت خود را برای مبارزه با هرگونه تهدیدی آماده کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه استان بوشهر نماد مقاومت 200 ساله ایستادگی در برابر استکبار جهانی است، ادامه داد: موقعیت ویژه بوشهر با توجه به وجود نیروگاه اتمی و قطب صنعتی ایران که نشان می‌دهد بوشهر نماد مقاومت علمی و تکنولوژی در برابر قدرت‌های استکباری نیز است لازم می‌دارد ما با جان و دل از این سرمایه‌های عظیم دفاع کنیم.

دشتی با اشاره به اینکه خلیج فارس یادآور دلاورمردی‌های شهید مهدوی و همرزمانش در برابر استکبار است، تصریح کرد: رزمایش عاشقان ولایت با حضور 2 هزار بسیجی در سواحل نیلگون خلیج فارس و در کنار نیروگاه اتمی بوشهر در پارک لیان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش در قالب گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر شهرستان بوشهر و همچنین مرور تاکتیک‌هایی که گردان‌ها در آموزش‌های تئوری و به صورت عملی انجام داده‌اند، برگزار می‌گردد.

دشتی با بیان اینکه این رزمایش با حضور 2 هزار بسیجی و با سناریو دفاع از ساحل، امداد و نجات، هلی‌برن و ضد هلی‌برن با همکاری منطقه دوم دریایی سپاه به نمایش گذاشته می‌شود، یادآور شد: این رزمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و 9 بهمن‌ماه با حضور سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول به اهداف این رزمایش اشاره و عنوان داشت: هدف از این رزمایش جامه عمل پوشاندن به تدابیر مقام معظم رهبری، بالا بردن توان رزمی و آمادگی بسیجیان گردان‌های الی بیت‌المقدس به منظور سازماندهی و ارتقاء آمادگی رزم و بالا بردن روحیه و انگیزه بسیجیان و هماهنگ نمودن فعالیت‌های نظامی بسیج اجرا میشود.

دشتی به دیگر اهداف این رزمایش پرداخت و گفت: همچنین تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبارجهانی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات