در راستای کیفیت بخشی آموزشی، جلسه هم اندیشی دبیران دوره اول متوسطه ناحیه با حضور رئیس دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان و مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه در سالن اجتماعات اداره متبوع، برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۲۷۴۳۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به منظور توجه و بررسی برنامه ها و فعالیت های دوره اول متوسطه در راستای کیفیت بخشی آموزشی ، جلسه هم اندیشی دبیران دوره اول متوسطه ناحیه با حضور رئیس دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان و مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه در سالن اجتماعات اداره متبوع ، برگزار شد .

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ضمن قدردانی از زحمات مدیران در برگزاری امتحانات نیمه اول با بیان این که آزمون پیشرفت تحصیلی به صورت متمرکز در مدارس برگزار می شود، گفت :با وجود این آزمون نیازی به برگزاری دیگر آزمون ها در مدارس نیست .

دویرانی به طرح نظارت و رهبری مدیران در مدارس اشاره کرد و افزود: مدیران باید به مدیریت کلاسی و وضعیت درسی و تحصیلی و کیفیت آموزشی مدارس خود نظارت داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد : نمرات مستمر دانش آموزان باید توسط دبیران جدی گرفته شود و بین نمرات ورقه دانش آموزان و نمرات مستمری باید همخوانی داشته باشد .

رئیس اداره دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه ، برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی را مهم ترین برنامه دانش آموزی در مدارس عنوان کرد و گفت : مبنای این جشنواره ،مدرسه محوری است .

امیری، با اشاره به این که مهم ترین بخش این جشنواره ، مرحله آموزشگاهی است، افزود: انتظار می رود مدیران به عنوان رهبر آموزشی مدارس با برنامه ریزی مطلوب برای خود چشم انداز و برنامه عملیاتی دقیق و اثر بخشی داشته باشند . امیری در خصوص رویکرد جشنواره خوارزمی ، مطالعه و توجه جدی به سند تحول بنیادین ، مدرسه محوری ، بهره گیری اثربخش از کارگاه ها ی آموزشی و آزمایشگاهی و پژوهش ،مطالبی عنوان کرد .

گفتنی است در این جلسه، گنج خانلو معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه نیز به برنامه های اجرایی دهه فجر اشاره کرد و از مدیران مدارس خواست مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت هرچه با شکوه تر اجرا نماید.

ارسال نظرات