مدیر دارالقرآن‌الکریم استان زنجان:
مراسم شبی با قرآن کریم در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی با هماهنگی و مشارکت‌های تبلیغات اسلامی، دارالقرآن‌الکریم، جامعة‌القرآن و شورای شهر زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۳۸۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر دارالقرآن‌الکریم استان زنجان با اشاره به برگزاری مراسم شبی با قرآن در راستای استقبال از دهه فجر گفت: مراسم شبی با قرآن در روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه در ساعت 19 با حضور قاریان برجسته قرآن کریم و مسئولان نهادهای دولتی استان در محل سالن همایش‌های دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

ولی‌الله رحیمی افزود: بیش از 10 نفر از قرآن آموزان دارالقرآن‌الکریم زنجان که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند در این مراسم تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به حضور جواد فروغی، قاری برجسته جهان اسلام اظهار داشت: حضور این مبلغ قرآنی و قاری جهان اسلام فرصتی برای قاریان و فعالان قرآنی استان زنجان ایجاد می‌کند تا با الگو‌گیری از فعالان برجسته قرآنی در راستای توسعه فعالیت‌های خود گام بردارند

مدیر دارالقرآن‌الکریم استان زنجان بیان کرد: مراسم شبی با قرآن کریم در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی با هماهنگی و مشارکت‌های تبلیغات اسلامی، دارالقرآن‌الکریم، جامعة‌القرآن و شورای شهر زنجان برگزار می‌شود.

رحیمی با اشاره به تربیت نیروهای متخصص قرآنی در دارالقرآن‌الکریم زنجان ابراز کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم و ترجمه قرآن کریم در راستای تربیت نیروهای متخصص گام برمی‌داریم.

وی با بیان توسعه مراکز دارالقرآن‌الکریم با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی و همه‌گیری آموزشی قرآن در استان زنجان بیان کرد: اقدامات لازم برای گسترش شعبه‌های جدید دارالقرآن‌الکریم در سطح شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

مدیر دارالقرآن‌الکریم استان زنجان به فعالیت مهدکودک قرآنی دارالقرآن‌الکریم اشاره کرد و گفت: نقش خانواده‌ها در ترغیب و تشویق کودکان برای حضور در دوره‌های آموزشی قرآن کریم در مؤسسات و خانه‌های قرآنی بسیار مؤثر است.

ارسال نظرات