خبرهای داغ:
نجاتی مسئول بسیج اساتید استان قزوین گفت: نشست های سیاسی بصیرتی ویژه اساتید در دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۳۸۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

محمد نجاتی مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین در ارتباط با برنامه های ویژه این قشر بسیج در دهه مبارک فجر اظهار کرد: بسیج اساتید در نظر دارد تا با برگزاری برنامه های متنوع سیاسی و عقیدتی دهه فجر انقلاب اسلامی را به بهترین نحو برگزار کند.

وی ادامه داد: بسیج اساتید فضا سازی مناسب را در تمام دانشگاه هایی که دارای کانون بسیج اساتید هستند بر عهده داشته است.

نجاتی با اشاره به عطر افشانی گلزار شهدای دانشگاه آزاد تاکستان بیان کرد: یادآوری و درس گرفتن ا آنان که تمام داشته خود را فدای این مرز و بوم کرده‌اند در روز‌هایی که بیش از هر زمان دیگری افراد جامعه به یاد انقلاب و آرمان هایش هستند می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد، در این راستا برنامه هایی نیز برای دیدار با خانواده های شهدا برنامه ریزی شده است.

مسئول بسیج اساتید با اشاره به سایر برنامه‌های ویژه دهه فجر بیان کرد: مسابقه وصیت نامه امام ویژه اساتید برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مهمترین برنامه های بسیج اساتید می توان به کرسی نقد و بررسی نظریه سلسله مراتب نیاز های مازلو چهاردهم بهمن ماه در دانشگاه آزاد قزوین اشاره کرد.

نجاتی به سلسه نشست های  سیاسی بصیرتی ویژه دهه فجر  اشاره کرد و گفت: همایش سیاسی مهمی با سخنرانی منوچهر محمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی برگزار می گردد و نیز نشست بصیرتی ویژه ای در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار خواهد شد که سخنران این مراسم حجت الاسلام حیدری مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد استان خواهد بود.

وی برگزاری مجمع عالی بسیج اساتید در روز 19 بهمن را از دیگر برنامه ها دانست و اختتامیه این برنامه ها را حضور پررنگ و همه جانبه در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه معرفی کرد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها