خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس ستاد دهه فجر مراغه در نشست کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت همگانی است.
کد خبر: ۸۶۲۷۳۰۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: دشمن درصدد تضعیف ارزش ها و آرمان های ملت بزرگ ایران بوده و هوشیاری برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان و جریان نفوذ در داخل کشور ضروری است.
وی اظهار کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص)، خون شهدا و در مسیر نهضت عاشورا است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های دشمنان، باید باورهای اسلامی و انقلابی در کنار وحدت و همدلی آحاد ملت تقویت شده و از آن صیانت شود.
حجت الاسلام فیضی زاده با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان تاکید کرد: برنامه های فرهنگی و اجتماعی گرامیداشت این دهه باشکوه، در حقیقت پاسداشت ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی است.
وی با تشریح برنامه های کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مراغه گفت: آیین استقبال از آفتاب، دیدار با خانواده های شهدا، ارائه خدمات رایگان پزشکی به عموم مردم، عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا و حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن از جمله برنامه های شاخص این دهه است.
حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: نورافشانی به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراغه و خداجو، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش روشنگری، برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان در مراغه و برگزاری همایش بصیرتی نیروهای مسلح از جمله برنامه های کمیته نیروهای مسلح در دهه فجر امسال است.
حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد: این برنامه ها با مشارکت و همکاری سپاه، پایگاه های مقاومت بسیج، نیروی انتظامی و ارتش در این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات