جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان یزدی امروز در آستانه انتخابات هفتم اسفند و در حالی که یک‌ماه دیگر تا برگزاری انتخابات فرصت باقی است، برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۳۰۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: استاندار یزد در این مراسم با بیان اینکه ۱۸ سالگی، سن تکلیف سیاسی است و همانگونه که در انجام عبادات بعد از رسیدن به سن تکلیف دینی، احساس مسئولیت می‌کنیم باید نسبت به سرنوشت کشور خود نیز احساس مسئولیت کرده و نقش خود را در عرصه های مختلف به درستی ایفا کنیم.

سیدمحمد میرمحمدی عنوان کرد: دانش آموزانی که برای بار اول می‌خواهند در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و به نمایندگان مورد علاقه خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رای دهند، باید با تبعیت از قانون، حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از وظایف دانش آموزان در کنار شرکت در انتخابات، انتخاب اصلح است و باید با تحقیق، پرس‌وجو و بررسی سوابق، افراد شایسته ورود به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را انتخاب کنند.

میرمحمدی، افرادی را شایسته ورود به مجلس خواند که با مشکلات مردم آشنا باشند و با وعده‌های خارج از توان و مسئولیت خود نخواهند مردم را به سمت خود جلب کنند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: نماینده اصلح باید دلسوز مردم و انقلاب و نظام باشد و با کمک به وضع قوانین خوب، شرایط پیشرفت و توسعه را برای کشور فراهم کند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند، تصریح کرد: آینده سازان کشور باید از هم اکنون در آینده خود سهیم و اثرگذار باشند و علاوه بر خود، افراد خانواده را نیز برای شرکت در انتخاباتی پرشکوه تشویق و ترغیب کنند.

مهر/

ارسال نظرات