معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام از پیشرفت 90 درصدی پروژه آموزشکده کشاورزی دهلران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۲۵۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج; دکتر احمد مولابهرامی- معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام- در حاشیه بازدید از روند اجرایی آموزشکده کشاورزی دهلران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه آموزشکده کشاورزی شهرستان دهلران از سال 90 با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود: این آموزشکده دارای 26 کلاس درس، 8 واحد آزمایشگاهی، 12 اتاق اساتید و 6 اتاق اداری می باشد.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام تصریح کرد: برای احداث این پروژه تاکنون مبلغ 75 میلیارد ریال از کل اعتبار مصوب جذب شده است که این میزان اعتبار تخصیص 66 درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه در مرحله نازک کاری می باشد و درصورتی که کل اعتبار مصوب تخصیص یابد برای تجهیز و محوطه سازی این آموزشکده مبلغ 20 میلیارد ریال علاوه بر 100 درصد اعتبار مصوب پروژه مورد نیاز است.

دکتر مولابهرامی عنوان کرد: عملیات اجرایی ساختمان آموزشکده در حال اتمام می باشد و در آینده نزدیک محوطه سازی و فضاسازی زیربنایی این پروژه نیز به پیمان گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای سیاست تحصیلات تکمیلی در شهرستان دهلران هستیم افزود: دانشگاه ایلام بعنوان بخشی از وزارت علوم تمام توان و تلاش خود را برای جذب رشته های کاربردی که مورد نیاز این منطقه و در راستای رونق آن می باشد را بکار خواهد گرفت.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام خاطر نشان کرد: آموزشکده کشاورزی دهلران ظرفیت جذب 600 نفر دانشجو را خواهد داشت و دانشگاه ایلام هرآنچه برای به بهره برداری رسیدن این آموزشکده در مهر ماه سال 95 لازم می باشد را انجام داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برای این آموزشکده 8 واحد آزمایشگاهی درنظر گرفته شده است به مبلغی بالغ بر 16 میلیارد ریال اعتبار جهت نصب تجهیز این آزمایشگاه ها مورد نیاز می باشد که در مجموع مبلغ 20 میلیارد ریال برای راه اندازی واحدهای آزمایشگاهی می بایست تخصیص داده شود که در این خصوص قول های مساعدی از سوی وزارت علوم داده شده است.


ارسال نظرات