فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن خبر داد

افتتاح بیمارستان صحرایی در منطقه محروم عشایری بردسکن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن از افتتاح بیمارستان صحرایی در منطقه عشایر نشین و محروم شهرستان بردسکن در بخش انابد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۲۵۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم علی محبی  در نشست خبری برنامه‌های دهه مبارک فجر که با حضور خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: بیش از 60 برنامه امسال ویژه دهه مبارک فجر در شهرستان توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود که شاخص این برنامه ها ایجاد بیمارستان صحرایی منطقه محروم و عشایری شهرستان در بخش انابد می باشد.

 وی گفت: بیمارستان صحرایی برای اولین بار در سطح شهرستان ایجاد خواهد شد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی استان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان، سپاه ناحیه بردسکن و بخشداری و شهرداری بخش انابد انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این بیمارستان صحرایی در 16 حوزه تخصصی از دهم بهمن به مدت یک هفته در دهه مبارک فجر میزبان عشایر منطقه محروم انابد خواهد بود.  

محبی افزود: بطور میانگین در روز بین صد تا یکصدو پنجاه نفر در روز در بخش عشایری منطقه از خدمات تخصصی این بیمارستان بهره مند خواهند  شد  و بخش اعظم خدمات این بیمارستان بصورت رایگان در اختیار مردم این منطقه قرار می گیرد.

وی افزود: در این بیمارستان بخش هایی چون سونوگرافی، نوار قلب، تست اکو ، دندانپزشکی، بینایی سنجی، قلب و عروق، اطفال و زنان و زایمان  که در شهرستان حضور ندارد مشغول خدمات دهی می شوند و ساعات کاری این بیمارستان نیز از ساعت 7 صبح تا 14 و تا زمان آخرین ویزیت شونده متغیر و قابل افزایش خواهد بود .  

محبی افزود: یکی از دلایل اصلی که باعث شده است این بیمارستان بزرگ صحرایی ایجاد شود  پیروی از سخنان مقام عظمای ولایت در خصوص رسیدگی به مناطق محروم می باشد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها