خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز نماز در بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز بیان کرد: در حوزه نماز نیازمند یک عزم جدی و یک تصمیم اساسی هستیم و بدین وسیله شاهد نهادینه شدن موضوع نماز در سطح جامعه باشیم.
کد خبر: ۸۶۲۷۲۲۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز که در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، با اشاره به برگزاری جلسه سران قوا و مسئولان استان تهران با مقام معظم رهبری درباره آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: امروز شاهد رگبار تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان هستیم و اگر نماز موضوع تهاجم فرهنگی را جهانی نکند از دست هیچ ارگان و نهاد دیگری نباید انتظاری داشت.

وی افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی راهی به جز نماز وجود ندارد و باید موضوع نماز را جدی و محکم بگیریم تا بدین وسیله شاهد مقابله جمهوری اسلامی ایران با تهاجم فرهنگی باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه سهم نماز در جامعه باید مشخص شود عنوان کرد: در قرآن‌کریم 300 عبارت درباره نماز وجود دارد و باید بر اساس معیار قرآن‌کریم سهم و اهمیت نماز را در میان موضوعات دیگر تفکیک کرد.

قرائتی با اشاره به اینکه برخی از آسیب‌های اجتماعی به دلیل مسائل سیاسی و برخی دیگر به خاطر عملکرد ضعیف مسئولان است، خاطرنشان کرد: آسیب‌های نسل نو به دلیل 2 موضوع غفلت و شهوت انجام می‌گیرد که باید برای مقابله با غفلت به سمت نماز و برای مقابله با شهوت به سمت ازدواج برویم.

وی بیان کرد: باید تمامی مسئولان و نماینده‌های ولی‌فقیه در استان‌ها تمامی عزم خود را جذم کنند تا بدین وسیله نماز در بین مدارس و مساجد استان‌ها نهادینه شود.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه مسئله نماز بسیار جدی است، گفت: در حوزه نماز نیازمند یک عزم جدی و یک تصمیم اساسی هستیم و بدین وسیله شاهد نهادینه شدن موضوع نماز در سطح جامعه باشیم.

قرائتی افزود: سهم نماز را باید تمامی دستگاه‌های مختلف مانند وزارت ارشاد، وزارت علوم، وزارت ارتباطات و غیره تعیین کنند تا بدین وسیله با ایجاد حساسیت‌های لازم اقدامات مورد نظر را انجام دهیم.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها