عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با بسیج:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: درهمه کشورهای دنیا برای تایید کاندیداها یک دستگاههای نظارتی و فیلترهایی قرار داده اند، در داخل کشورما نیز یک ساز وکارهایی وجود دارد؛ افراد تایید نشده نیز در این راستا حق اعتراض و رسیدگی مجدد دارند.
کد خبر: ۸۶۲۷۲۱۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
علی جلیلیان عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به رفتار انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار داشت: این جریان آنجایی که قانون به نفع خودشان باشد قبول دارند و به رای خود تفسیر می‎کنند و هیاهو و جوسازی  به راه می‎اندازند که اقدام مناسبی نیست.

جلیلیان در ادامه گفت: درهمه کشورهای دنیا برای تایید کاندیداها یک دستگاههای نظارتی و فیلترهایی قرار داده اند، در داخل کشورما نیز یک ساز وکارهایی وجود دارد؛ افراد تایید نشده  نیز در این راستا حق اعتراض و رسیدگی مجدد دارند.

 عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: آیا شورای نگهبان همه افرادی که نفوذی اند و نظام را قبول نداشته و تابع ولایت فقیه نیستند باید تایید کند؟

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس عنوان کرد: این افرادی که شعار قانون‎مندی و قانون‎گرایی می‎دهند باید به قانون تمکین کنند و جنجال و غوغا به راه نیندازند.

جلیلیان با اشاره به انتخابات سال 88 و 92 و بیان اینکه  انتخابات دو دوره سالم بوده یاد آور شد: در انتخابات سال 88 با این بهانه که تقلب صورت گرفته فتنه و هیاهو به راه انداختند چراکه در انتخابات شکست خورده بودند، اما در سال 92 ، آقای روحانی که با یک اختلاف جزئی پیروز انتخابات شد، انتخابات را سالم تلقی کرده و هیچ اعتراضی نیز به انتخابات، مجری آن و همینطور شورای نگهبان نداشتند.

ارسال نظرات