حمیدرضاپورنوروز
در مهر ماه سال 95 صورت خواهد گرفت؛
فرماندار شهرستان دهلران از جذب دانشجو و آغاز به کار آموزشکده کشاورزی دهلران در مهر ماه سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۱۹۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه ایلام به همراه فرماندار دهلران و جمعی از مسئولان دانشگاه ایلام و مسئولان دستگاه های خدمت رسان از روند احداث آموزشکده کشاورزی شهرستان دهلران بازدید کردند.

براساس این گزارش؛ امید علی سبزی فرماندار دهلران در حاشیه این بازدید در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: پروژه آموزشکده کشاورزی شهرستان دهلران یکی از پروژه های بسیار مهمی است که در سفر ریاست محترم حمهور به استان ایلام ردیف اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شد.

وی افزود: عملیات اجرایی آموزشکده کشاورزی دهلران از سال 1390 در زمینی به مساحت 5 هزار و 700 مترمربع آغاز شده است.

فرماندار دهلران تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر و پس از گذشت 4 سال از شروع عملیات اجرایی آن، از پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصدی برخوردار می باشد.

وی گفت: پروژه آموزشکده کشاورزی دهلران با توجه به وجود ظرفیت های بسیار بالای این شهرستان در حوزه کشاورزی، آب و خاک و منابع انسانی می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه و رشد اقتصادی و همچنین رونق بخش کشاورزی با اشتفاده از فناوری های نوین کشاورزی ایفا کند.

سبزی عنوان کرد: از مسئولان ذی ربط به ویژه وزارت علوم انتظار داریم با قرار دادن ردیف بودجه مستقل برای این آموزشکده نسبت به ارتقاء این آموزشکده به یک واحد دانشگاهی مستقل در آینده اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به مجاورت این آموزشکده با واحدهای مسکن مهر و با توجه به اینکه تعداد زیادی از این واحدها بدون متقاضی هستند می توان از این ظرفیت برای ایجاد پردیس دانشگاهی و خوابگاه های دانشجویی استفاده کرد.

فرماندار دهلران اظهار کرد: طبق ارزیابی کارشناسان عمرانی و پیمانکار این پروژه، به فضل الهی آموزشکده کشاورزی دهلران تا پایان دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد و برای مهر ماه سال 1395 شاهد جذب دانشجو در این آموزشکده خواهیم بود.


ارسال نظرات