خبرگزاری بسیج: جانشین حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان قرچک در حکمی از سوی فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک، منصوب شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۱۰۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ بنا به پیشنهاد اکبر بهمن زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان قرچک، در حکمی از سوی سرهنگ دوم پاسدار حسین حیدری فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک، برادر بسیجی علی اکبر چهارپاشلو به عنوان جانشین حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان قرچک منصوب شد.

در این حکم آمده است:

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مؤسس شجره طیبه بسیج، حضرت امام خمینی(ره) و فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، با همت و تلاش هر چه بیشتر حضور سازمان یافته مردم به ویژه جوانان در بسیج اقشار را فراهم و آنان را در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیری نمایید و در جهت پویایی بسیج دهها میلیونی گامهای مؤثری بردارید و وظایف و انتظارات را به نحو مطلوب پیگیری و برآورده سازید.

بدیهی است ملاک سنجش و ارزیابی مسئولان، حسن انجام ماموریت ها در راستای ارتقای سطح معنوی، توسعه رفتار و اخلاق شایسته و ارزشی فرماندهان و مدیران، افزایش آمادگی همه جانبه و توجه ویژه به مأموریتهای سپاه و بسیج خواهد بود.

گفتنی است، علی اکبر چهارپاشلو پیش از این جانشین پایگاه بسیج حجت ابن الحسن (عج)، و معاونت تحلیل و بررسی فضای مجازی حوزه ادارات شهرستان قرچک را در کارنامه خود دارد.

 

 

ارسال نظرات