خبرگزاری بسیج: نمایشگاه فجر به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در ساختمان مرکزی شهرداری باقرشهر افتتاح شد .
کد خبر: ۸۶۲۷۱۰۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  مراسم افتتاح این نمایشگاه با محوریت دستاوردهای هنری و خلاقانه دانش آموزان با حضور امام جمعه باقرشهر، رییس آموزش و پرورش کهریزک، معاون فرهنگی اجتماعی، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهرداری برگزار شد.

امام جمعه باقرشهر در آئین افتتاحیه این مراسم گفت: ماه بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی است جای بسی خوشحالیست که نمایشگاه دستاوردهای هنری دانش آموزان در این ماه برپا شده و به معرض نمایش در آمده است .

وی با تاکید بر داشتن تقوای الهی در انجام تمامی امور، افزود: برای رسیدن به موفقیت و نمایش هنر خود در ابتدا باید تقوای الهی را پیشه کنیم اگر همه مردم تقوا را در راس امور   خویش از جمله ابتکارات، خلاقیت ها و دستاوردهای هنری قرار دهند به سعادت و خشنودی خداوند می رسند و برکات کارشان افزایش می یابد اما اگر نسبت به رضایت و تقوای الهی بی تفاوت باشند قطعا در کار خود ناموفق خواهند شد .

امام جمعه باقرشهر با اشاره عزم و اراده پولادین مردم خاطرنشان کرد: با ایجاد ابتکارات و خلاقیت ها توسط قشر جوان و دانش آموزان می توان در جهت شکوفایی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی قدم برداشت و ایران سربلند را به تمام دنیا و جهانیان معرفی کرد .

ارسال نظرات