با حضور مسئول سیاسی پادگان ولی عصر )عج) اردکان :

برگزاری نشست سیاسی بصیرتی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س)شهرستان میبد

نشست سیاسی پیرامون استقلال ایران و الگوگیری یمن، بحرین و نیجریه از ایران با حضور مسئول سیاسی پادگان ولی عصر )عج) اردکان در سالن اجتماعات مدرسه ی حضرت زهرا (س) میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۸۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، صادقی ضمن مفید بودن برگزاری این جلسات عنوان کرد: ماندگاری هر نظام وابسته به ماندگاری پایه های آن و اصول آن است نظام اسلامی دارای اصولی می باشد و اصل اساسی این نظام قانون اساسی است و دیگری رهبری مردم سالاری و … . این اصول است که باعث پایداری نظام شده است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب می فرمایند: عده ای هستند که می خواهند امام و انقلاب را تحریف کنند و از این طریق اهداف مادی و سیاسی خودشان را پیش ببرند اما در مقابل اینها جوانان بوسیله بصیرت و دانش کافی باید با الگو پذیری از اصل انقلاب و پیروی از ولایت فقیه هماره در مقابل این اهداف شوم جبهه مثبت بگیرند تا اصل انقلاب و دستاوردهای امام در انقلاب خدشه دار نگردد.

وی با بیان اینکه برای بدست آوردن این انقلاب هزینه های زیادی داده شده است افزود: در تمام مدت ۳۷ سال ایران را توطئه ها، تجزیه ها، جنگ و ….مورد تهاجم قرار داده اما به برکت نظام و رهبری و سلطه ستیزی ایشان همه این اقدامات دشمن از هم فرو پاشید و همیشه و درهمه حال شعار لاشرقی و لا غربی سر داده شد و هیچ گاه وابسته به هیچ کشوری نشدیم.


صادقی در ادامه درایت و توانمندی فوق العاده مقام معظم رهبری را برکتی عظیم دانستند و به استناد از بیانات از آیت الله بهجت و آیت الله جوادی آملی ایشان را نور و فرشته روی زمین معرفی کردند .
وی در ادامه از صدور انقلاب به دیگر کشورها توضیحاتی را عنوان کردند و افزودند: مقاومت مردم یمن و بحرین و عراق و دیگر کشورهای مسلمان منطقه ثمره صدور انقلاب و گفتمان عزت ایران است و بصیرت و سبک انقلابی مردم این کشورها را وابسته به ایران دانستند و گفتند: ایران به عنوان یک نظام سلطه جو برای همه معرفی شده و ایران باعث روشنگری و چراغ راه همه شده است.

ایشان پیرامون بحث انتخابات نکاتی را یادآور شدند:

1- دقت بسیار زیاد در انتخاب فرد اصلح که این دقت منجر می شود که عناصر نفوذی وارد مجلس نشوند.

2- ارائه فهرست انتخاباتی

3- باید روشنگری و تبلیغات مثبت صورت بگیرد تا همه مردم در انتخابات شرکت کنند.

4- نماینده را انتخاب کنیم که خودش را همانند آقای یحیی زاده سپر مشکلات کند.

5- مصالح کشور را به این و آن واگذار نکند و کشور را به دشمن ندهد.

6- خدمات رسان مردم باشد و مسائل و مشکلات مردم را درک کند.

ارسال نظرات