خبرگزاری بسیج: نشست گفتمان سازی سخنان مقام معظم رهبری در باب هنر و حلقه صالحین بسیج هنرمندان ناحیه ری، در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۷۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این نشست استاد امیر نقیبی مدرس دانشگاه در سخنانی به بیان انواع شناخت پرداخت و افزود: شناخت در حوزه عقل و بیداری باید در حوزه دل صورت پذیرد.

وی افزود: باید فعالیت های صورت گرفته، صادقانه و بر اساس فطرت انسانی باشد تا حرکت رو به جلو انجام  گیرد. وی خاطر نشان کرد: در خلق آثار هنری، عشق و حضور قلب است که آثار را ماندگار و دوست داشتنی می کند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: مردم باید به نقش خود در جامعه آگاهی کامل داشته باشند تا امور به راحتی صورت پذیرد و ارائه این نقش باید توسط هنرمندان انجام شود.

  نقیبی تاکید کرد: اگر در جامعه ای مشکلی بروز کند، افراد آگاه و نخبه مقصر اصلی هستند.

در ابتدای مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم موسوی در سخنانی بر رفع ابهام در اندیشه جوانان توسط هنرمندان تاکید کرد و وظیفه هنرمندان در این عرصه را بسیار مهم توصیف کرد.

مجتبی ظهرابی مسئول کانون بسیج هنرمندان ناحیه ری نیز در سخنانی، کارکرد حلقه های صالحین در حوزه بسیج هنرمندان را بسیار مهم و تاثیر گذار توصیف و بر ادامه برگزاری این جلسات تاکید کرد.

 

ارسال نظرات