نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون استان یزد خبر داد و گفت: این گردهمایی با حضور اقشار مختلف روحانیون و طلاب استان یزد در روز 12 بهمن ماه همزمان با ورود به دهه فجر در دفتر امام جمعه یزد برگزار می شود
کد خبر: ۸۶۲۷۰۵۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،حجت الاسلام و المسلمین علی گندمی، روز گذشته در جلسه شورای بسیج استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در خصوص برنامه های دهه فجر برگزار شد، به نقش بارز روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: لازم است روحانیون همچون قبل از انقلاب در خصوص مسائل مختلف به مردم بصیرت دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در ادامه موضع گیری ائمه جمعه در سطح استان در خصوص مسائل روز را خوب ارزیابی کرد و گفت: برای موضع گیری بهتر و هرچه دقیق تر روحانیون و ائمه جمعه اگر آن ها را به مطالب و تحلیل های درست روز مجهز کنیم موضع گیری بهتری و جامع تری خواهند داشت.
شورای بسیج طلاب در سطح مدارس علمیه فعال شود
وی در ادامه خواهان فعال شدن شورای بسیج طلاب در سطح مدارس علمیه یزد شد و افزود: وظیفه طلاب در وهله اول خوب درس خواندن است اما اگر در هر مدرسه ای چند نفر از طلاب نخبه جلسات شورای بسیج طلاب را در مدارس به صورت منظم برگزار و برنامه های فرهنگی، ورزشی، بصیرت افزایی و ..را با حمایت ما برگزار کنند این شوراها در هر مدرسه ای به یک اهرم اجرایی قوی تبدیل خواهند شد.
حجت الاسلام و المسلمین گندمی در ادامه خواهان تهیه گزارش مشروح و مفصل از برنامه ها و فعالیت های طلاب و روحانیون در سال جاری برای به اطلاع رساندن به ائمه جمعه استان شد.
لزوم بومی سازی برنامه ها
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه لازم است برنامه های ابتکاری را برای دهه فجر تدارک ببینیم گفت: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا چه برنامه های ابلاغی از سوی حوزه علمیه قم و چه برنامه هایی که خود در سطح استان درصدد اجرای آن هستیم را بومی سازی کنیم.
گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون استان یزد به مناسبت آغاز دهه فجر
وی در بخش دیگر صحبت های خود از برگزاری گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون استان یزد خبر داد و گفت: این گردهمایی با حضور اقشار مختلف روحانیون و طلاب استان یزد در روز 12 بهمن ماه همزمان با ورود به دهه فجر در دفتر امام جمعه یزد برگزار می شود.
گفتنی است این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، حجت الاسلام داوودی رئیس بسیج طلاب استان یزد، حجت السلام سید مهدی حسینی راد معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد، حجت السلام محمد فیاضی معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام رضا خدادای معاون آمار و بررسی حوزه علمیه استان یزد، سرهنگ زارع معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر، سرهنگ استادی معاون اجرایی سپاه الغدیر برگزار شد.
ارسال نظرات