علی اشرف خانلری
مدير آموزش پرورش پاكدشت:
خبرگزاری بسیج: مدير آموزش و پرورش شهرستان پاكدشت در مراسم بدرقه دانش آموزان به سرزمين هاي نور عنوان كرد: رهاورد اين سفر بايد تغيير باشد و دانش آموزان بايد معنويت به عنوان سوغات بياورند.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۰۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگرای بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت پاکدشت؛مدير آموزش و پرورش شهرستان پاكدشت در مراسم بدرقه 324دانش آموز دختر مقطع متوسطه شهرستان پاکدشت، به سرزمین نور،  با بيان اينكه چرا از اين كاروان ها با عنوان راهيان نور نام مي برند، گفت: خداوند متعال در قرآن كريم مي فرمايد: "سرزمين هايي مقدس هستند كه در آنجا نيكي جاري شده است."

علي پزدان پناه با طرح اين پرسش كه مگر اين سرزمين ها نور دارد، ادامه داد: وجب به وجب سرزمين جبهه هاي دفاع مقدس با قطرات خون شهدا آزاد شده است؛ بايد از قدم‌هايي كه روي اين زمين ها گذاشته مي شود؛ مراقبت كرد.

اين مقام مسئول با اشاره به همكاري صميمانه خدمتگزاران مردم در سپاه، بسيج و آموزش و پرورش در سال هم‌دلي و هم‌زباني افزود: براي برگزاري اين سفر از ماه‌ها قبل با كمك امام جمعه، فرماندار و شهرداران جلسات  متعددي برگزار شده است تا امروز دانش آموزان در كمال امنيت و آرامش از مناطق دفاع مقدس بازديد كنند.

وي خطاب به دانش آموزان توصيه كرد: شرط بهره گيري معنوي در اين سفر، رعايت نظم است و در اين چند روز سفر راهيان نور بايد دل از دنياي مادي كنده شود.

يزدان پناه،  همراهي راويان، طلاب، مربيان و معلمان با دانش آموزان در اين سفر را فرصتي براي تقويت روحيه معنوي دانش آموزان بر شمرد و خواستار توجه به روايت ها و توصيه هاي مربيان شد،  

مدير آموزش و پرورش شهرستان پاكدشت عنوان كرد: رهاورد اين سفر بايد تغيير باشد، هر كدام از مسافران اين سفر، گلچيني از 10دانش آموز هستند كه بايد براي 9نفر ديگر معنويت به ارمغان بياورد.

ارسال نظرات