فرماندارمیبد در آستانه ایام‌الله دهه مبارک فجر با تبریک این ایام از افتتاح نزدیک 50 پروژه در این ایام در شهرستان میبد خبر داد و افزود: خوشبختانه باوجود کمبود اعتبارات عمرانی، با تلاش مسئولان ادارات و ارگان‌ها، پروژهای بسیار خوب و چشمگیری در سطح شهرستان میبد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۰۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، فرماندارمیبد افزود: مهم‌ترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در شهرستان میبد در حوزه‌های شهرداری، میراث فرهنگی، بهسازی و عمران روستاها و بهداشت و درمان است.

حسین فلاح گفت: مجموعه پروژه‌هایی که در دهه مبارک فجر در شهرستان میبد افتتاح می‌شود نزدیک 50 پروژه است که برای اجرای آن‌ها بالغ‌بر 16 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

فلاح بهسازی میدان عقیل، راه‌اندازی پارک بانوان، زیرسازی و آسفالت ورودی شهر از سمت کمربند غربی به پارک غدیر، آسفالت جاده سورک به هفتهر، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع)، درمانگاه و آزمایشگاه تخصصی، افتتاح آموزشگاه حاج غلامحسین صحرایی را بخشی از این پروژه‌ها برشمرد.

وی افزود: باوجود کمبود اعتبارات در مقایسه با سال قبل 400 میلیون تومان اعتبارات شهرستان افزایش داشت.

فرماندارمیبد بابیان اینکه در بخش اجرای طرح‌های هادی روستایی اقدامات بسیار خوبی انجام‌گرفته است افزود: در روستاهای جهان‌آباد، مزرعه کلانتر و حسن‌آباد بهسازی‌های بسیار خوبی شده است که همه این‌ها نشان‌دهنده این است که مسئولین دلسوزانه با حداقل امکانات و اعتبارات پی گیر امور هستند تا بتوانند خدمات مطلوبی را برای مردم ارائه دهند.

ارسال نظرات