فرمانده سپاه دیر خبر داد:

رزمایش الی بیت المقدس 94 با حضور 2 گردان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان دیر از برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس» با حضور 2 گردان بسیج و مشارکت 5 شهر در حوالی شهرستان دیر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۶۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،سرهنگ پاسدار میرزا احمدی از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس بسیج در شهرستان دیر خبر داد و گفت: رزمایش بزرگ اقتدار بسیج  در قالب 2 گردان الی بیت المقدس برگزار می‌شود.

احمدی افزود: امنیت، پایداری، اقتدار، همدلی و هم زبانی در راستای آیه اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم که شعار این رزمایش است.
وی در خصوص رزمایش الی بیت المقدس بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی بسیجیان با هرگونه تهدید احتمالی ظرفیت بسیج بسیار مناسب است.

وی تصریح کرد: اعضای این سازمان مردم نهاد در کنار شغل و فعالیت‌های خود حاضرند در کم‌ترین زمان ممکن خود را به واحدهای عملیاتی رسانده و با استفاده از تجهیزات و آموزش‌های از پیش دیده شده برای عملیات آماده شوند.

احمدی در پایان با اعلام اهداف رزمایش شامل آشنایی نیروها با تجهیزات جدید و سلاح سازمانی، بالابردن توان رزم در تهدیدات احتمالی و بالا بردن روحیه فداکاری و شهادت طلبی خاطرنشان کرد: پیام رزمایش بسیج به دشمنان، نشان دادن توان جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مردمی آن است تا متجاوزان احتمالی بدانند با هرگونه تهدید به شدت برخورد خواهیم کرد.

رزمایش الی بیت المقدس  هشتم و نهم بهمن ماه در پایگاه انصار الحسین شهرستان دیر اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار