فرماندار شهرستان شهركرد گفت: 141شعبه اخذ رای برای برگزاری دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری در اين شهرستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۰۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاتری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ حميد ملك‌پور در نشست با اعضای ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: از اين تعداد 135 شعبه ثابت و شش شعبه سيار است.

وی با بيان اينكه فرمانداری شهرستان شهركرد مجری برگزاری انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابيه شهركرد، بن و سامان است، خاطر نشان کرد: در حدود 4 هزار و 200 نفر در برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اين حوزه انتخابيه مشاركت دارند.

فرماندار شهرستان شهرکرد همچنین از پیش بینی 25 شعبه اخذ رای برای شهرستان بن خبرداد و گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای یک شعبه سیار و 24 شعبه ثابت و برای اجرای انتخابات در این شهرستان بیش از 500 نفر مشارکت دارند.

ملک‌پور تصريح كرد: همچنين برای شهرستان سامان 35 شعبه اخذ رای پيش بينی شده که از این تعداد34 شعبه ثابت و یک شعبه سیار می‌باشد.

گفتنی است از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد و از استان چهارمحال و بختیاری در چهار حوزه انتخابیه چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

ارسال نظرات