رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از توزیع 14 هزار واکسن آنفولانزا در استان خبر داد و گفت: این واکسن‌ها در بین شبکه‌ها و بیمارستان‌های استان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۰۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی هاشم‌زاده در نشست پدافند غیر عامل با بیان اینکه موج دوم انفولانزا در کشور وجود دارد اظهار کرد: خوشبختانه در استان هیچ جای نگرانی نیست و این بیماری به‌صورت علمی در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: از روش‌های مختلف کار اطلاع‌رسانی پیش‌گیری از انفولانزا به مردم انجام گرفته است و مردم استان می‌توانند با خود مراقبتی از این بیماری پیشگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان افزود: به منظور آشنایی مرد با انفولانزا همایشی برگزار شد که بیش از 600 نفر در این همایش شرکت کردند.

هاشم‎‌زاده با اشاره به بیماری اسهال خونی در استان بیان کرد: در ماه گذشته بیماری اسهال خونی در استان مشاهده شد که با تدابیر اندیشیده شد این بیماری رفع شد.

وی به برگزاری همایش پدافند غیرعامل زیستی در استان اشاره کرد و تصریح کرد: این همایش با حضور 500 از کارکنان دستگاه‌ها در استان برگزار شد که اطلاعاتی در خصوص حفاظت و مصونیت‌سازی انسانی و بهداشت حرفه‌ای در محیط کار مورد بحث قرار گرفت.


ارسال نظرات