عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی دیگر نمی توانند فعالیت کنند علاوه بر این گران شدن ارز بر مشکلات افزوده است و دولت برجام را بر رکودزدایی اولویت داده است.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۹۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

الله وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان و عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره بر اینکه رکود در اقتصاد کشور ماندنی شده است اظهار داشت: بسیاری از واحدهای صنعتی دیگر نمی توانند فعالیت کنند علاوه بر این گران شدن ارز بر مشکلات افزوده است و دولت برجام را بر رکودزدایی اولویت داده است.

وی با بیان اینکه عدم اجرایی شدن هدفمندی یارانه توسط دولت افزود: قرار بر این بود تا دولت با حمایت از بخش تولیدی و صنعتی یارانه هایی را واریز کند تا به عنوان سرمایه در گردش این واحدها محسوب شود و با یارانه بتوانند حداقل هزینه های کارگاهی یا تهیه مواد اولیه داشته باشند ولی عملی نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن خاطر نشان کرد: مدیریت منابع صنعتی و تولیدی که در کشور جایگاه ویژه ای دارد نیاز به مدیران انقلابی دارد تا بتوانند با تصمیمات انقلابی تحول اقتصادی را در بخش های اغما رفته تولید اعم از صنعت و معدن اعمال کنند.

ارسال نظرات