مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه دیر:

فساد فرهنگی بلاهای بسیاری برسرمردم می آورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان دیر گفت: فساد فرهنگی بلاهای بسیاری برسرمردم می آورد و فساد در نوع تغذیه، لباس و غیره همه باعث تاثیرمنفی در جامعه می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۸۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،  حجت الاسلام محمد بحرانی با بیان اینکه به عنوان مثال مواد مخدر میلیون ها انسان را بیچاره کرده اما به خودی خود فساد نیست بلکه کسی که آن را استفاده کند، مفسد است، گفت: آن هایی که با مقوله مواد مخدر می جنگند مصلح هستند.

بحرانی با اشاره به اینکه فساد انواع مختلفی دارد و از جمله آن فساد سیاسی، فرهنگی، مدیریتی، مالی، خانوادگی، دانشگاهی و غیره است، گفت: نمایندگان پارلمان آمریکا قانون ازدواج هم جنسان را تصویب کردند که این نمونه بارز فساد است.

وی با اشاره به اینکه ازدواج های اینترنتی یک فساد است و فساد در زندگی مردم ریشه کرده است، گفت: کسی که خواب را به نماز صبح خود ترجیح می دهد، فاسد می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دیر  با بیان اینکه رسول الله فرموده اند امت من دو دسته هستند که شامل خواص و عوامند و اگر خواص من فاسد شوند همه فاسد می شوند، گفت: اگر در کشور ما زمامداران فاسد شوند همه فاسد می شوند.

وی با بیان اینکه دوست داریم یک مجلس شورای اسلامی صالح داشته باشیم و باید باقوه عقل خود این را تشخیص دهیم، تاکید کرد: هرچیزی که از خط قرمز دین و خدا رد شود فاسد است .

وی بخاطر نشان کرد که  اگر میخواهیم مجلس صالح داشته باشیم باید صالحان به مجلس راه پیدا کنند و کسانی که داوطلبند باید گزینش شوند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات