خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شاهرود خبر داد؛
مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شاهرود گفت: اردوی زیارتی سیاحتی علمی سرگروه های صالحین بسیج شهید مطهری شاهرود برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
محمدعلی سعدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی،سیاحتی و علمی سرگروه های صالحین طلاب و روحانیون بسیجی شاهرود گفت: اردوی 8 روزه زیارتی،سیاحتی و علمی سرگروه های صالحین طلاب و روحانیون بسیجی پایگاه های امام خامنه ای(مدظله) و باقر العلوم(ع) شاهرود و بسطام در شهرهای قم و اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این اردو قریب به 90 طلبه و روحانی بسیجی حضور داشتند و علاوه بر بازدید اماکن علمی و تاریخی دو شهر قم و مشهد و زیارت حرم امام راحل و حضرت معصومه(س) و جمکران با مراجع تقلید و علما نیز دیدار کردند.

سعدی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این اردو با آیت الله مکارم شیرازی و سیدمحمود هاشمی شاهرودی و سیدمحمد حسینی شاهرودی دیدار کردند و با آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی نیز دیدار و در بحث اخلاق آیت الله جوادی آملی حضور یافتند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شاهرود خاطر نشان کرد: این اردو با هدف انسجام و هماهنگی سرگروه های صالحین و بصیرت افزایی و تقدیر و تشویق سرگروه های صالحین برگزار شد که مورد توجه این عزیزان قرار گرفت.

وي با اشاره به دیدار با ائمه جمعه شهرستان شاهرود گفت: در راستای هماهنگی برنامه های دهه فجر و استفاده از دیدگاه ائمه جمعه و تعامل و همکاری آنها جلسات دیدار با ائمه جمعه شهرهای شاهرود،مجن،بسطام،رودیان و کلاته خیج با حضور شورای بسیج طلاب و روحانیون برگزار شد که این جلسات بسیار سازنده و موثر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها