خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر

پیاده روی خانوادگی پایوران سپاه شاهرود برگزار مي شود

سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود گفت: همایش پیاده روی خانوادگی پایوران سپاه شاهرود در 8 بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر در منطقه تفریحی امیریه و بسطام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۴۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
حسین گرزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری پیاده روی خانوادگی پایوران سپاه شاهرود در 8 بهمن ماه اظهار کرد: همایش پیاده روی خانوادگی پایوران سپاه شاهرود در 8 بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر در منطقه تفریحی امیریه و بسطام برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش پیاده روی خانوادگی که خانواده های پاسداران سپاه شاهرود و گردان های امام حسین(ع) و یگان حفاظت فرودگاه حضور دارند علاوه بر پیاده روی مسابقه فرهنگی و ورزشی نیز برای خانواده ها و فرزندان آنها برگزار می شود.

سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود با اشاره به تشکیل تیم نوجوانان مقاومت بسیج سپاه شاهرود و حضور در لیگ شهرستان گفت: تیم نوجوانان مقاومت بسیج به همت تربیت بدنی سپاه شاهرود تشکیل شده و در رقابت های لیگ نوجوانان شهرستان حضور یافته است.

گرزین عنوان کرد: در لیگ نوجوانان شهرستان 9 تیم در دو گروه سازماندهی شده اند که تیم نوجوانان مقاومت بسیج در بازی اول مغلوب شده و دومین بازی این تیم در نهم بهمن ماه برگزار می شود.

وي با بیان اینکه اهمیت ورزش در اسلام و کلام رهبر انقلاب مورد تاکید است افزود: باید تلاش کنیم در امر ورزش کوشا باشیم چرا که امر به ورزش امر به معروف است و برای رشد و تعالی جسم بسیار با اهمیت است که از قدیم گفته اند روح سالم در بدن سالم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها