معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یک‌هزار و 460 ریزبرنامه متنوع در ایام‌الله دهه فجر از سوی کمیته نیروهای مسلح در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۳۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مطلب نوری، معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران در عرصه‌های جهانی از برکات انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا امروز در جهان به الگویی موفق تبدیل شده و هجمه‌های گسترده دشمنان نمی‌تواند بر عزت و اقتدار این نظام الهی خدشه‌ای وارد کند.
معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس با اشاره به اقدامات کمیته نیروهای مسلح و برنامه‌های آن در ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد: بیش از 43 جلسه مختلف در راستای هماهنگی و برگزاری هرچه کیفی برنامه‌های این کمیته در سطح شهرستان‌های مختلف استان برگزار شده که حاصل آن 120 مصوبه بوده است.
وی از برگزاری بیش از یک‌هزار و 460 ریزبرنامه متنوع در ایام‌الله دهه فجر از سوی کمیته نیروهای مسلح در استان خبر داد و عنوان کرد: در مجموع 110 عنوان برنامه کلی در شهرستان‌های مختلف استان از سوی این کمیته برگزار می‌شود.
نوری برگزاری نشست‌های خبری فرماندهان سپاه استان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی منطقه‌ای در چهار رشته، افتتاح دفتر بسیج رسانه دانشجویی، برگزاری مراسم رژه موتورسواران و تاکسی‌ها در سطح شهر از فرودگاه تا میدان آزادی، عطرافشانی گلزار شهدا، سخنرانی فرماندهان نظامی و انتظامی در نماز جمعه، حضور حماسی بسیجیان با محوریت طرح صالحین، برگزاری نشست‌های روشنگری، دیدار فرماندهان سپاه با پیشکسوتان ورزشی و دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه‌های این کمیته در ایام‌الله دهه فجر در استان است.
وی یادآور شد: برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر آئینی با حضور استان‌های مختلف ایلام، کرمانشاه، کردستان و غیره، برگزاری عملیات نورافشانی شهرها، برگزاری همایش استانی روحانیون و طلاب، برگزاری بیش از 70 یادواره شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، ایجاد بیمارستان صحرایی و تک تخصصی چشم در مناطق محروم و برگزاری کوهپیمایی و مسابقات ورزشی مختلف بسیجیان از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر در استان خواهد بود.

ارسال نظرات