خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خبر داد:

15بهمن، مهمانی لاله‌ها در استان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: مراسم مهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور در ۱۵ بهمن ماه جاری با حضور مسئولان و خانواده شهدا در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۹۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین معصومی صبح امروز (6 بهمن) در نشست خبری با اصحابه رسانه اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تجدید پیمان دوباره‌ با آرمان‌های شهدا و امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه برای پیروزی انقلاب مردم خراسان جنوبی 17 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، افزود: شهدا با تمام وجود از دین و انقلاب خود دفاع کردند و جان خودشان را در طبق اخلاص نهادند و در این راه به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام دهه فجر تصاویر شهدای انقلاب در بیلبوردهای سطح شهر نصب می شود، گفت: همچنین یادواره های شهدای انقلاب در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام معصومی از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در سطح استان در 15 بهمن ماه امسال خبر داد و بیان کرد: در بیرجند همزمان با سراسر کشور ساعت 15:00 قطعه یک و دو گلزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس غباروبی، عطرافشانی و گلباران می‌شوند.

وی با اشاره به سخنرانی استاندار خراسان جنوبی در مراسم مهمانی لاله ها، ادامه داد: اقشار مختلف استان به همراه خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین، در مراسم مهمانی لاله‌ها حضور یافته و با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق می‌کنند.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام المان شهدا در میدان شهدای بیرجند نصب و پرچم مزار شهدا در شهرها و روستاهای استان تعویض می‌شود، یادآور شد: همزمان با مراسم مهمانی لاله‌ها طرح مسقف کردن قطعه یک گلزار شهدای بیرجند کنگ زنی خواهد شد.

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز این طرح 600 میلیون تومان است، گفت: تاکنون 450 میلیون تومان برای اجرای طرح تامین اعتبار شده و امیدواریم در بازه زمانی چهار ماهه به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گلزار شهدای آیسک و چرمه از توابه شهرستان سرایان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد، افزود: خوشبختانه تاکنون به جزء روستاهای شهرستان طبس و قائن، بهسازی و مرمت اغلب گلزارهای شهدا استان عملیاتی و اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان داشت: برای بهسازی و مرمت گلزار شهدا روستاهای طبس و قائن یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

منبع: خبرگزاری شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها