مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی:
مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت:دشمن به دنبال کمرنگ‌سازی شعارهای انقلاب است و دهه فجر فرصت مناسبی است تا مطابق اندیشه‌های امام خمینی (ره) این اصول را در ذهن جامعه برجسته کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۹۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
رضا مهدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی از برگزاری برنامه‌های دهه فجر از سوی شورای فرهنگ عمومی و اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی اشاره‌کرد و افزود: بیش از ٢٩ برنامه فرهنگی وهنری در سطح شهرستان میامی هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی وهنری، مسابقه، محفل انس با قرآن، نمایش، موسیقی، شب‌شعر، برگزاری کلاس‌های آموزشی خوشنویسی، برگزاری نمایشگاه عکس و نشریات سال ٥٧ و...از مهم‌ترین برنامه‌های اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی است.

مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی در ادامه تصریح کرد: تاکنون ٥ جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان میامی برگزارشده است که ٢٥ دستور جلسه و ١٤ مصوبه داشته است.

مهدیان در پایان تأکید کرد: دشمن به دنبال کمرنگ‌سازی شعارهای انقلاب است و دهه فجر فرصت مناسبی است تا مطابق اندیشه‌های امام خمینی (ره) این اصول را در ذهن جامعه برجسته کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها