فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) سپاه شاهرود خبر داد؛
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) سپاه شاهرود از برگزاري جشنواره فرهنگی ورزشی بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود به همت بسیج مساجد و محلات حوزه علی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۹۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
علی اکبر اشرفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود در رشته های فوتسال،والیبال،فوتبال دستی،دارت و تنیس روی میز برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات فوتسال با حضور ده تیم و والیبال 8 تیم در سالن شهید اکبری شاهرود از سوم بهمن ماه شروع شده است و مسابقات تنیس روی میز ،دارت و فوتبال دستی نیز در سالن ورزشی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) برگزار می شود.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: این مسابقات تا پایان دهه فجر ادامه دارد و اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین شهرستان و خانواده شهدای انقلاب اسلامی شهرستان در 22 بهمن برگزار می شود.

اشرفی با اشاره به برنامه های متنوعی که در سطح پایگاه های بسیج مساجد و محلات حوزه علی ابن ابیطالب(ع) برگزار می شود افزود: برگزاری یادواره شهدا منطقه باغزندان،جشن بزرگ انقلاب در منطقه شهرک انقلاب و برگزاری سخنرانی و نشست های بصیرتی و خاطره گویی انقلاب و مسابقات فرهنگی تربیتی از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها