برگزاری اولین جشنواره نمایش های کوتاه طنز و خنداننده برتر شهرستان شاهرود

اولین جشنواره نمایش های کوتاه طنز و خنداننده برتر شهرستان شاهرود در دهه مبارک فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۸۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
دبیر اولین جشنواره نمایش های کوتاه طنز و خنداننده برتر شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در شهرستان و حتی استان برگزار می شود اظهار کرد: اولین جشنواره نمایش های کوتاه طنز و خنداننده برتر شهرستان شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر به همت فرهنگی اجتماعی سپاه و همکاری کانون جوانان بسیج شاهرود در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

علیرضا ابوالقاسمی افزود: در این جشنواره 11 گروه طنز شهرستان شاهرود ثبت نام کرده اند که از 12 بهمن این نمایش ها در سالن آمفی تئاتر کانون جوانان بسیج شاهرود به روی صحنه و داوری قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر انتخاب بهترین تئاتر طنز، بهترین خنداننده برتر شهرستان نیز انتخاب و تجلیل می شود.

ابوالقاسمی تصریح کرد: تلاش داریم در اختتامیه این جشنواره از هنرمندان شاهرودی که در عرصه طنز در سطح استان و کشور فعال هستند نیز تجلیل نماییم.

دبیر اولین جشنواره نمایش های کوتاه طنز و خنداننده برتر شهرستان شاهرود با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و شناسایی هنرمندان طنزپرداز و استعدادیابی و ایجاد محفلی از طنزپردازان شهرستان و هدایت درست و صحیح طنزهای اثرگذار و انقلابی و معرفی آن به مجموعه شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار