سخنگوی کمیسیون اصل نود در گفتگو با بسیج تاکید کرد
عضو کمیسیون اصل نود گفت: راهبرد اصلاح طلبان این بود که با ثبت نام حداکثری در انتخابات که منجر به عدم احراز یا رد صلاحیت ها تعداد زیادی نیزخواهد شد؛ جوی در کشور علیه شورای نگهبان ایجاد کنند تا بتوانند این نهاد مقدس را مورد انفعال قرار داده و با فشار به شورای نگهبان و چانه زنی بیشتر موجبات تایید صلاحیت بعضی از افراد خود را ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۶۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
حسین آذین عضو کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به رفتار انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار داشت: راهبرد اصلاح طلبان این بود که با ثبت نام حداکثری در انتخابات که منجر به عدم احراز یا رد صلاحیت ها تعداد زیادی نیزخواهد شد؛ جوی در کشور علیه شورای نگهبان ایجاد کنند تا بتوانند این نهاد مقدس را مورد انفعال قرار داده و با فشار به شورای نگهبان و چانه زنی بیشتر موجبات تایید صلاحیت بعضی از افراد خود را ایجاد کنند.

آذین بیان کرد: تعدای از رد صلاحیت شده ها التزام به ولایت فقیه  نداشته و دارای پرونده قضایی، سرقت و تخلفات دیگر بودند که محرز بوده و و با استناد به همین مسائل تایید نشدند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به تداوم توطئه های دشمن پس از انقلاب تصریح کرد: دشمنان انقلاب با کمک افراد جاهل و معاند در داخل کشور دنبال این هستند که اقتدار نظام را کاهش داده و پروژه نفوذ را پس از برجام کلید بزنند؛ به این معنا که این افراد در مجلس شورای اسلامی که یکی از مراجع تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام است و حرکت دولت را ریل گذاری می‎کند، نفوذ کنند.

آذین تاکید کرد: شورای نگهبان به وظایف قانونی و ذاتی خود عمل می کند، تحت تاثیر جو سازی‎ها قرار نمی‎گیرد و نظارت استصوابی خود را اعمال می‎کند و از تایید صلاحیت افرادی که در پازل دشمن قرار گرفته و اهداف دشمن را عملیاتی می‌کنند جلوگیری می‎کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در خاتمه خاطرنشان کرد: همه بایستی به قانون تمکین کنند؛ عدم تمکین در قبال نهادهای قانونی، ظلم به نظام و انقلاب است و باعث دیکتاتوری خواهد شد.

ارسال نظرات