مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد و بقاع متبرکه استان زنجان

برنامه فرهنگی این اداره کل در مساجد و بقاع متبرکه توسط سخنرانان برجسته و انقلابی با هدف تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۴۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مراسم دهه فجر امسال در چهار بقعه، پنج شهر و 20 روستا شهرستان زنجان، 11برنامه در شهر قیدار و پنج شهر و روستاهای شهرستان خدابنده، در امامزاده هاشم(ع) و مسجد جامع صاحب الزمان(عج) شهرستان طارم، در مساجد امام حسین(ع)، امیرمومنان(ع) و رسول الله(ص) شهرستان خرمدره و در هفت مسجد شهرستان ابهر، مصلی نماز جمعه ماهنشان و در مسجد جامع و مصلی شهر زرین آباد شهرستان ایجرود برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمد نیک نام لاله افزود: شروع برنامه های دهه فجر از 12 بهمن تا 22 همین ماه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در کنار سخنرانی و تبیین شکل گیری و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، مراسم جشن پیروزی نیز برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ ایران، اسلام و جهان محسوب می شود و رخدادی عظیم و تاثیرگذار در نیمه دوم قرن بیستم به شمار می آید که موجب بسیاری از تحولات و دگرگونی های سیاسی در جهان شده است.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد عظیم تاریخی از یک سو معادله های سیاسی استکبار را در ادامه تقسیم استعماری جهان به دو قطب شرق و غرب بر هم زد و از سوی دیگر یکی از مقتدرترین رژیم های وابسته به قدرت های بزرگ را در کشوری که از نظر استراتژیکی و اقتصادی با اهمیت بود،برای همیشه ریشه کن کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایجاد آگاهی عمیق در میان ملت های مسلمان، زمینه جنبش ها، حرکت ها و تحولات سیاسی مهمی را در جهان فراهم کرد.

حجت الاسلام نیک نام لاله خاطرنشان کرد: ظهور این جریان سیاسی اسلام را به عنوان یک قدرت برتر در سطح جهان مطرح کرد و به عنوان چشم اندازی امید بخش برای حرکت به سوی بازیابی خویش و ایستادگی در برابر استبداد و استکبار پیش روی مسلمانان جهان قرار داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: برنامه فرهنگی این اداره کل در مساجد و بقاع متبرکه توسط سخنرانان برجسته و انقلابی با هدف تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظرات