مدیر یک آژانس مسافرتی انگلیس با اشاره به تقاضای بالا در این کشور برای انجام سفر گردشگری به ایران گفت: تقاضای فعلی برای سفر به ایران «سیری ناپذیر» است.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۹۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه خبری تلگراف، ویلی والش، مدیر اجرایی شرکت بریتیش ایرویز گفت، این شرکت هوایی تمایل دارد پروازهای مستقیم به تهران را از سر بگیرد.

والش در یک کنفرانس هوایی گفت: «ما خیلی علاقمندیم که به تهران پرواز داشته باشیم و امیدواریم که این پروازها بخشی از شبکه پروازهای بریتیش ایرویز را در آینده بسیار نزدیک تشکیل دهد...ما به شکلی فعالانه به تهران به عنوان یک مقصد نگاه می کنیم.»

سخنگوی شرکت بریتیش ایرویز نیز گفت که این شرکت به صورت منظم شبکه مسیرهای هوایی خود را مورد تجدید نظر قرار می دهد «تا مطمئن شویم که به مقصد هایی با تقاضای قوی از سوی مشتریانمان خدمات ارائه می دهیم.»

در حالی که مدت زیادی نیست که ایران در فهرست مقصد های مورد توصیه برای سفر قرار گرفته، با لغو تحریم ها ایران در حال تجربه کردن رشد سریع صنعت گردشگری خود است. ایران در سال 2014 در فهرست 20 مقصد مهم گردشگری روزنامه تلگراف قرار گرفت. مسئولان تورهای گردشگری انگلیس از افزایش تمایل به سفر به ایران در نیمه دوم سال گذشته خبر دادند.

آژانس مسافرتی وایلد فرانتیرز که سالهاست ایران را در فهرست مقاصد گردشگری خود دارد گفته که تقاضای فعلی برای سفر به این کشور «سیری ناپذیر» است.

چانی بیلبی، موسس این آژانس مسافرتی گفت: «رزرو سفر به ایران در طی 18 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است...ابتدا به دلیل بهبود روابط بین ایران و غرب و سپس به دلیل لغو توصیه عدم سفر به ایران از سوی وزارت امور خارجه انگلیس و بعد هم بازگشایی سفارتخانه های دو کشور» تقاضا برای سفر به ایران افزایش یافت.

«برای پاسخ گویی به این تقاضای سیری ناپذیر ما باید 6 تور بیشتر برای سفر به ایران طراحی کنیم و مدتی است داریم تورهایی را برای سال 2017 می فروشیم.»

ارسال نظرات