مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

هیئت‌های ورزشی یزد حضوری پرشور در برنامه‌های دهه فجر خواهند داشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: امسال در صدد استفاده از ظرفیت هیئت‌های ورزشی در اجرای برنامه‌های دهه فجر هستیم و امیدواریم هیئت‌های ورزشی استان یزد، حضوری پرشور در این برنامه‌ها داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مسعود شریعتی، در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان یزد با بیان اینکه دهه فجر متعلق به همه اقشار جامعه است و همه باید در برنامه‌های این ایام به ویژه راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند، اظهار داشت: دهه فجر روز استقلال کشور ایران است و همه باید این استقلال، عزت و اقتدار را قدر بدانیم.

وی خاطر نشان کرد: جامعه ورزش و جوانان استان یزد باید در برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشکوه و گسترده داشته باشند و امیدواریم شاهد حضور جوانان و ورزشکاران با لباس‌های ورزشی در صفوف راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم که برنامه‌های دهه فجر به تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بپردازد و قشر تاثیرگذار جامعه باید مسئولیت و نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

شریعتی، ایام‌الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با انقلاب، امام و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امیدواریم امسال با مشارکت همه‌جانبه هیئت‌های ورزشی بتوانیم حضور پرشور جامعه ورزشی استان یزد در برنامه‌های این ایام را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان استان یزد به جمع‌بندی رسیده است، افزود: این برنامه‌ها شامل ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، روستایی و عشایری و برنامه‌های ویژه جوانان خواهد بود و تلاش شده در همه برنامه‌ها، شور و نشاط و شادابی مدنظر باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار