فرمانده ناحیه سبزوار: هدف و غرض کشورهای غربی را از نا آرامی ها در سوریه قطع حلقه اتصال ایران به جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حلقه سرگروهای شهید رضا پروانه حوزه قمر بنی هاشم(ع) شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی با حضور مربی حوزه و فرمانده ناحیه و فرمانده حوزه قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد. 

سرهنگ مظلوم فرمانده ناحیه سبزوار گفت: بسیج عدم سازش با استکبار را در سرلوحه امورخود قرار داده است .همه باید سعی کنیم راه های نفوذ دشمن را شناسایی و با آن مقابله کنیم که در این میان نقش بسیج نقشی ویژه و منحصر به فرد است.

وی با اشاره به اینکه بسیج بر عهد دیرین خود با ولایت تا آخرین قطره خون پابرجاست ، افزود: دیروز در هشت سال دفاع مقدس دم مسیحایی امام خمینی ( ره) در کالبد بسیجیان دمیده شد تا حماسه های ماندگاری در آن دوران رقم بخورد و امروز نیز با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تفکر بسیجی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سایر کشورهای دنیای اسلام طنین انداز شده است . 

وی با اشاره به اینکه مردم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند اظهار کرد: این وظیفه ماست تا روشنگری انجام داده تا مردم بتوانند افراد اصلح را انتخاب کنند و حضور مردم باعث جلوگیری از سوء استفاده دشمنان خواهد شد .
سرهنگ مظلوم با اشاره به حاکمان تازه به دوران رسیده عربستان که توان مدیریتی ندارند و برای کشور ما شاخ و شانه می کشند گفت: آنها احساس می کنند ایران مانند کشور یمن است فکر می کنند با تجهیزاتی که آمریکا در اختیار آنها قرار داده می توانند جمهوری اسلامی ایران راتهدید کنند.
وی با اشاره به اینکه چرا عربستان امروز از ایران عصبانی است ادامه داد: علت عصبانیت آنها این است که در تمام صحنه ها ایران حضور فعال دارد و عربستان به بن بست رسیده است آنها بعد از اینکه در عراق حاکمان شیعه به سر کار آمدند تمام تلاش خود را کردند تا امنیت عراق را برهم بزنند ولی ایران به دنبال امنیت در عراق و کشور های مسلمان است حاکمان عربستان گروههای تروریستی را به سمت کشور های مسلمان گسیل دادند.

وی با اشاره به حوادث سوریه هدف و غرض کشورهای غربی را از نا آرامی ها در سوریه قطع حلقه اتصال ایران به جبهه مقاومت دانست.

وی  در پایان با اشاره به دستگیری نیروهای آمریکایی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: این اتفاق نتیجه همان تفکر ما می توانیم که توسط حضرت امام در کشور قوت گرفت اما اخیرا متاسفانه سوسوها و زمزمه هایی توسط بعضی از مسئولین از تفکر ما نمی توانیم به گوش می رسد که این نگران کننده است  .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات